Et hold fra HOG fodbold er fortsat med i pokalturneringen

U14 drenge

Kun et hold er fortsat med i DBU´s pokalturnering. Det er klubbens U14 drenge mester. Holdet skal i 4. runde møde Silkeborg IF fra Vest divisionen.
Kampen spilles torsdag den 8. oktober på Rønbæk Stadion i Hinnerup.

U14 drenge har på deres vej, i 2. runde, vundet 3-1 over Galten FS fra mesterrækken. Holdet vandt i 3. runde, uden kamp over TST fra Vest.

U17 drenge ude

HOG/GUI U17 drenge fra Vest tabte i 3. runde 2-4 til Silkeborg IF fra Ligaen. Holdet vandt i 2. runde over Viby/AGF fra 2. division.
Med nederlaget til Silkeborg IF er holdet ude af årets DBU pokal.

U15 drenge er også ude

U15 drengene fra HOG/GUI, der spiller i drenge 1, tabte pokalkampen i midt ugen til TRIF fra Vest. Kampen endte 0-4.
HOG/GUI drengene havde i 1. runde vundet 8-1 over AC Norddjurs/GBIF. I 2. runde blev det til 6-2 over Kolind/Midtdjurs fra Mesterrækken. I 3. runde måtte drengene så bøje sig for en stærkere modstander – TRIF, der i det daglige spiller flere niveauer over HOG/GUI.

U13 drengene er også færdige i pokalturneringen efter flot indsats

U13 drengene, der spillere mesterrækken, tabte 1-3 til AGF i Vest efter en flot indsats. Dermed er holdet ude af DBU´s pokalturnering for i år. Holdet har tidligere i 1. runde vundet 9-3 over Ebeltoft og 7-1 over IF Lyseng fra Vest.