Af Anne Hansen Aamand

Rotary og Den jydske Haandværkerskole bag fodboldmål til HOG

I en erhvervspraktik for en aften på Den Jydske Haandværkerskole, bukkede Rotary Erhvervsklub rør til 4 små fodboldmål, som de besluttede at forære til HOG. Rørene blev bukket i køleafldeingen, der tog over, hvor Rotary Erhvervsrådet slap, og køleteknikerlærlinge svejsede målene sammen. Den 1. december stod målene klar til overrækkelse i køleafdelingen, malet i HOG’s blå og gule farver og med nye net.

Formand for HOG fodbold René Johansen tog glad i mod gaven.
”Det var slet ikke ventet, og vi er meget taknemmelige. Vi havde i forvejen 2 af de små fodboldmål, men behovet er stort, så gaven faldt absolut på et tørt sted. Det er en lettelse i træningsforløbene af taktiske og tekniske øvelser for alle, der lejer kunstgræsbanen i Hinnerup”, siger René Johansen, som sørgede for, at målene straks blev placeret på banen.

HOG Fodbold    |    Ådalsvej 94    |    8382 Hinnerup     |    Tlf.