Årsmøde i fodboldafdelingen

Fodboldafdelingens årsmøde mandag den 16. februar 2015 i klubhuset ved Haldum-Hinnerup Hallen, var ikke det store tilløbsstykke, da kun godt 20 personer havde fundet vej til mødet.

Formand Rene Johansen aflagde beretning for en samlet fodboldafdelingen. Beretningen gav ikke anledning til mange spørgsmål. Beretningen godkendt.

Kasserer Ole Okholm gjorde rede for afdelingens økonomi. Økonomien ser godt ud og blev ligeledes godkendt.

Rene Johansen blev genvalgt som formand. Susanne Ravnkilde, sekretær og ungdomsformand Peter Rasmussen genvalgt til bestyrelsen.

Bestyrelsen mangler et medlem, men forsamlingen gav bestyrelsen bemyndigelse til at finde den manglende person til fodboldbestyrelsen.

Bestyrelsen består nu af

Billeder fra årsmødet